Porządna strona internetowa firmy to najważniejsze narzędzie do pozyskiwania klientów i jest odpowiedzią na pytanie jak znaleźć nowych klientów?. Prosta wizytówka internetowa firmy to już za mało, ponieważ każdy ją posiada. Strona firmowa powinna zawierać nie tylko dane i adres firmy, mapkę google czy formularz email. Powinna udzielać najważniejszych informacji, których szuka klient i odpowiadać na stawiane pytania.
Najczęstsze pytania i odpowiedzi
Często bywa tak, że klient nie wie od czego zacząć, o co zapytać żeby zgłębić dane zagadnienie. W tym celu najlepiej opisać najczęstsze pytania i odpowiedzi, które dotyczą naszej branży. Może to być kilka punktów, ale tych najważniejszych i najistotniejszych. Są one punktem wyjściowym wprowadzającym do dalszego kontaktu mailowego czy telefonicznego.
Galeria realizacji, wdrożeń, usług
To kolejny aspekt odgrywający dużą rolę w nabieraniu pewności klienta o wyborze usług. Ludzie kupują oczami – widząc zrealizowane zlecenia w galerii, wiedzą czego mogą się spodziewać.
Opinie klientów w Google i na stronie w “testimonials”
Dopełnieniem galerii, opisów są komentarze, referencje i opinie często przesądzającym elementem decydującym o wyborze naszych usług.
Podsumowując
Profesjonalny twórca strony przeprowadzi przez cały proces projektowania i tworzenia strony internetowej. Poprzez krótki wywiad w ciągu kilku minut webmaster określi jakie rozwiązania technologiczne zastosować, na co zwrócić uwagę, co wydobyć na pierwszy plan. Wszystko zależy od cech danej branży, ponieważ inaczej będzie reklamował się stomatolog, a inaczej Pan Tadeusz oferujący usługi dekarskie. Osobiście posiadam ponad 10-cio letnie doświadczenie poparte realizacjami, a moje projekty można obejrzeć w portfolio.
Zapraszam do współpracy,
Bartłomiej Gzyl
604176813