System Zarządzania Treścią jest dynamiczną aplikacją umożliwiającą dodawanie nowych modułów, dzięki którym Twoja strona będzie bardziej atrakcyjna, a przede wszystkim funkcjonalna. Zapoznaj się z listą dostępnych pluginów.

  • Panel administratora 

    Po zalogowaniu możesz publikować tekst, zdjęcia, filmy, muzykę oraz komentarze itp.

  • Dodawanie nowych użytkowników 

    Będąc właścicielem strony masz status Administratora. Dzięki temu możesz zarządzać strukturą strony, rozbudowywać menu oraz tworzyć nowe kategorie. Możesz jednak założyć osobne konta dla użytkowników ograniczając im prawa jedynie do publikowania nowych postów.

  • Najnowsze informacje wyświetlane na stronie głównej 

    Plugin ten pozwala na automatyczne wyświetlanie najnowszych informacji na stronie głównej.

  • Wyszukiwarka obejmująca zawartość strony 

    Jak większość dużych serwisów możesz mieć własną wyszukiwarkę. Odnajduje ona hasła związane tylko i wyłącznie z treścią umieszczoną na Twojej stronie.

  • Formularz email 

    W szybki sposób potencjalny użytkownik może wysłać do Ciebie email ze strony podając imię, nazwisko, swój email oraz treść wiadomości. Formularz można wzbogacić o dodatkowe opcje czyniąc go np. formularzem zamówieniowym.

  • Newsletter 

    Potencjalny użytkownik wpisując swój email w pole Newsletter dołącza do grona osób regularnie informowanych o Twoich nowych publikacjach.

  • Podział wpisów na kategorie 

    Każdy nowy wpis zostaje dodany do jednej lub wielu kategorii. Przykładowo może być połączony z kategorią „promowane” co wiąże się ze szczególną prezentacją na stronie głównej.

  • Archiwum 

    Po pewnym czasie wszystkie posty stopniowo przenoszone są do archiwum. Dostęp do nich umożliwia wyszukiwarka lub odpowiednia data np. „kwiecień, 2008” zawarta w kalendarzu.

  • Galeria zdjęć 

    Galeria jest najlepszym sposobem prezentowania zdjęć lub produktów.

  • Slide show na stronie głównej
    Na stronie głównej możesz zaprezentować najciekawsze produkty lub zdjęcia,
    które automatycznie się zmieniają co kilka sekund.
  • Kalendarz
    Dzięki kalendarzowi użytkownik szybko może odnaleźć wpis dodany w danym dniu,
    miesiącu oraz roku.
  • Blog zawierający opublikowaną treść 

    Wszystkie Twoje opublikowane wpisy będą stopniowo umieszczane na blogu. Po pewnym czasie przenoszone są do archiwum.

  • Tagi
    Są to najczęściej występujące wyrazy charakteryzujące treść Twojej strony. Mają one znaczący wpływ na pozycjonowanie Twojej strony na pierwszych miejscach wyszukiwania
    w przeglądarce.